BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Isnin, 1 Jun 2009

..ini isnin..



Pagi ne aku bgun awal sikit pasal dah janji nak antar cuzn aku balik bndar.Aku bgun around 8.20 lah lebih kurg camtu.Aku tak berseorangan coz dtemani oleh pengikut setia aku..heheh.Sampai pekan Bangar dlm kul 9.30..terus pergi 'tambing Bangar' ntar dorg.Terasa perut ne lapar,so Pahmi ajak aku lunch..Aku balun 'pizza Mamak'..roti canai la beb..haha..

aku mentekedarah

Petang baru aku balik bndar..ramai org woo..smpai nak turun pun kena tggu list..Aku plak tergolong dalam golongan org yg berada dalam golongan list ke 3..Jam  16.45 bru smpai Bandar..Sis Jian ambik aku..terus kitorg pergi hospital RIPAS..Lawat kakak aku..Dia nak operate esok..Semoga berjalan dgn lancar pembedahannya..

Btw,semalam kitorg cuzn2 ada lepak kat rumah Jatul..Kitorg jamm ringan sikit..heheh..Layan indie..Dah lama tak lepak berkarya mcm ni..Here some of the pictures..




esh..patut laa


haha..bukan aku sorg jer..


ni jer instrument yg ada

Erm..takat ni jer kot..heheh




0 comments: