BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Ahad, 14 Jun 2009

..ini cuti penggal..

Arini aku puas tido..haha.Tdo jam 8 malam semalam,pagi ne jam 10 bru aku bgun..mau2 12 jam lebih tu..haha.Mungkin keletihan pasal pegi pantai pg kelmarin.Time ne aku kat perpustakaan Bangar smbil2 tggu Fahmi blajar memandu..Aku dtemani oleh sorg g cuzn aku Farul..keadaan agak2 panas ckit berbanding iklim d UK..

Kemarin aku pegi pantai Seri Kenangan di pekan Tutong coz ada gathering with pelajar syariah blok 2,3,4 dan 5.Sebenarnya kitorg dah pilih satu tempat yg cambest kat pantai tu..mmg best siyot coz bleh men bola pantai kat tmpat tu..tp kitorg terpksa menyerah coz mat motor dh booked tmpat tu lebih awal aku rasa..dorg pun ada hari keluarga tym tu..so kami pndah tmpat yg lebih cambest.

Acara bermula dgn permulaan dan ditutup oleh penutup..Bnyak aktviti yg kitorg buat..Kitorg men volleyball,bula kaki 3,Ali Sohpian's game(tak tau nak kasi nama apa..ahaha),nyanyi menghibur hati,bbq n bnky lg ler..cekidout





walaupun bkn camping tp kitorg ttp bina kem





mereka2 yg menjamu selera kitorg





menyanyi ntuk berhibur





berhibur untuk menyanyi





aku terpksa menghibur atas permintaan ramai





aku bersmbunyi coz dorg cam aku artis





ne grenti cameraman punya angkara,tak pasal2 aku dkjar peminat





gaya sorg artis yg zuhud





antara mereka yg berpluang bgmbr ngan artis ptg tu..haha acah jer,ni lah PA System 08/09



dr pantai aku terus blek kg around 4 aku tolak dr bandar..
aku merindumu KP2..

0 comments: