BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Selasa, 9 Jun 2009

..aku mc..

Hari ini aku tak bersekolah kerana aku tak sekolah..haha.Semalam aku pegi LEE klinik,aku mintak lh mc sehari dua..aku semakin sembuh tp batuk mbuatkan aku nmpk teruk..kekadang tu aku rasa nak kerat jer leher aku tp haram disisi ugama kerana perbuatan itu menyerupai dgn membunuh diri sendiri walau tnpa niat..

Jumat..Sabtu..Ahad..Isnin..Selasa..dan hari ni Rabu..bila kau nak sembuh demam?tp tkpa..selagi tu lah dosa2 kita akan terhapus..i'allah..

Ahad lalu sahabat karib aku sejak form 1 lg menamatkan zaman bujangnya..Tahniah Mohd Azrin Bin Omar a.k.a Bulat..beliau memilih Salmaya sebagai teman hidupnya..Pd mulanya aku nak dtg sbgi tetamu jer..Tak semena-mena aku dipelawa bermain hadrah sekali bersama2 kwn2 dr sekolah lama aku..tp takpa jnji duit masuk poket..haha..tak lah aku ikhlas..org dh bg tu terima jer lah..ni gegambar waktu perkahwinan beliau berlangsung




jemputan kawin beliau..





aku dan beliau..





beliau dan isteri..





sesi soal jwb..eh suap menyuap..





mana aku?




Semoga bahagia keanak cucu cicit n generasi seterusnya..peace(--,)V

0 comments: